Echipa de Suport tehnic

Suntem aici

Ai o întrebare?

Îți oferim tot suportul tehnic necesar pentru a înțelege și a utiliza cât mai ușor REGIS-online. Avem nevoie de tine și întrebările tale pentru a adapta aplicația la nevoile tale.

Așa că, orice întrebare sau cerere de ajutor este binevenită!

Suport tehnic
7 zile din 7

Whatsapp direct din site

REGIS-online, suport tehnic, whatsapp

Telefon

0233 211 020
0756 191 248

Luni-Vineri (09:00-17:00)

Email

suport-regis@ctce.ro

Contact

Vrei să testezi?

REGIS-online este o aplicație care poate fi accesată foarte simplu, de la birou sau de pe smartphone/tabletă în timp ce te afli în deplasare. În plus, ea nu necesită o instalare prealabilă, echipamente sau cunoștințe tehnice.

PROGRAMEAZĂ DEMO, cu suport tehnic inclus

Întrebările utilizatorilor

Garantăm siguranța și accesibilitatea la înregistrările din aplicație 100%. La fel și: viteza de acces, serviciile de backup și de disaster recovery.
Arhiva electronică este stocată pe serverele administrate de către inginerii CTCE sau, la alegere, fără costuri suplimentare, poate fi găzduită în centrele de date Microsoft (gestionate și administrate direct de către specialiștii Microsoft).

Aplicația REGIS-online permite download zilnic al înregistrărilor electronice din Registrul Unic al instituției. În situația arhivării de documente scanate, asigurăm posibilitatea descărcării periodice a tuturor documentelor din arhivă.

Sunt din start eliminate costurile cu achiziția de echipamente și cu întreținerea lor. Nu este necesară existența unei rețele interne între calculatoare în cadrul instituției. Acesta este avantajul unui serviciu/unei aplicații în sistem Cloud.

Aplicația este găzduită într-un data center profesionist, securizat. În plus, asigurăm servicii de asistență tehnică și intervenție rapidă în orice situație de disfuncționalitate, printr-o echipă profesionistă de experți ingineri & TIC. Serviciul Help-desk de urmărire și soluționare a ticketelor tehnice este activ în intervalul orar 8:00-18:00, în toate zilele lucrătoare. De asemenea, asigurăm suport tehnic și prin chat, direct cu utilizatorii.

Nu e nevoie să renunți la ea. O poți descărca zilnic din aplicație, printa și întocmi un Registru pe hârtie. Dar gândește-te la o situație concretă: nu ți-ar fi mai ușor să cauți un document înregistrat luna trecută printr-un simplu “search” în arhiva electronică? Față de situația în care l-ai căuta într-un dosar fizic, unde sunt adunate o multitudine de hârtii?

În cazul unei căderi de Internet (din motive tehnice care țin de instituția publică, sau de providerul de Internet), aplicația poate funcționa de pe orice alt device (calculator de birou, laptop, tabletă, telefon) care are o conexiune la Internet, chiar și conexiune privată (care poate fi utilizată temporar – dacă acest fapt este în avantajul personal sau profesional al utilizatorului). Este un avantaj și pentru beneficiarii externi ai serviciului (cetățeni, alte instituții), care nu vor mai fi nevoiți să aștepte remedierea pe timp îndelungat sau nedefinit a unei probleme tehnice (restaurarea comunicațiilor interne, a echipamentelor interne, venirea unei echipe tehnice etc.).

În primul rând, este o aplicație simplă, ușor de utilizat, care nu necesită cunoștințe speciale în domeniul IT. În al doilea rând, te ajută să câștigi timpul – să găsești mai repede un document pe care îl cauți sau să vezi stadiul lui de lucru, fără să te plimbi prin x birouri, întrebând în stânga și în dreapta unde a ajuns respectiva cerere.

  • Totodată, te ajută să-ți prioritizezi acțiunile, arătându-ți care sunt termenele limită la fiecare dintre ele.
  • Te ajută să nu mai pierzi timpul întocmid rapoarte (poți face automat un raport al zilei cu toate înregistrările);
  • Te ajută să eviți situațiile conflictuale cu colegii, care derivă de multe ori din transferul hârtiilor de la un birou la altul și transmiterea verbală a sarcinilor (uneori, fără a ne asigura că interlocutorul a și înțeles…).

Aplicația poate fi utilizată în mod progresiv. Nu e nevoie să începi cu toate documentele instituției, poți începe, spre exemplu, doar cu cererile de informare, până vei vedea fluxul de lucru. Apoi, poți adăuga cererile privind autorizațiile de construcție, de exemplu. În acest fel, vei avea timpul necesar pentru a te obișnui cu aplicația.

Ești curios să afli noutățile noastre?

(Tratăm cu maximă responsabilitate confidențialitatea datelor cu caracter personal. Nu le înstrăinăm către alte entități și nici nu le folosim în alt scop decât cel declarat. Termeni și condiții)