Fluxuri de lucru

Activități mai bine organizate, rezolvate în echipă

Beneficii

Fluxurile de lucru permit atribuirea sarcinilor și documentelor către fiecare persoană din cadrul instituției într-o manieră dinamică sau predefinită/automată.

Pentru tine

Module REGIS-online - managementul documentelor - aplicatie Registratura electronica

Asistență

REGIS-online - tutorial Modul 1

Tutoriale video

REGIS online - aplicatie Registratura online - Administratia publica

Manual de utilizare

Modul 2 – Fluxuri de lucru: Funcționalități

Fluxuri de lucru integrează toate funcționalitățile Registratură, oferind în plus posibilitatea administrării ușoare a fluxurilor de lucru, creării de grupuri de lucru și conlucrării pentru soluționarea cererilor în termenul legal, direct din interfața aplicației.

Astfel, utilizatorii vor salva timp prin utilizarea unei singure aplicații care le va oferi în mod centralizat toate informațiile necesare deciziei de lucru și finalizării cu succes și la timp a documentelor înregistrate în Registratură.

Funcționalitățile specifice acestui modul sunt:

  • atribuirea și monitorizarea sarcinilor și documentelor către fiecare persoană din cadrul instituției într-o maniera dinamică;
  • pentru fiecare flux de lucru dinamic vor putea fi setate variabile precum: responsabili, termene interne intermediare de procesare, remindere etc.
  • acordarea de drepturi de acces (public sau privat) la un document, în funcție de rolurile și responsabilitățile din organzație;
  • crearea de grupuri de lucru cu persoanele implicate în rezolvarea unei cereri; fiecare utilizator poate vedea cine a procesat documentul până când a ajuns la el, precum și mesajele/notițele adăugate de colegii lui;
  • acest modul dispune de o secțiune privată „Activitățile mele“, dedicată fiecărui utilizator, care funcționează pe principiul eMail inbox. Fiecare utilizaror va avea inbox-ul personal, în care va regăsi, în timp real, toate înregistrările din Registratură, respectiv documentele aflate în lucru la acesta. Pe măsura rezolvării lor, taskurile/activitățile vor dispărea din această secțiune;
  • trimiterea automată de notificări: notificări privind alocarea unui document în lucru pe flux, depăşirea unor termene etc.;
  • aplicația permite urmărirea vizuală a documentelor pe diferite stadii de lucru sau termene limită, utilizând culori specifice.

Aplicația REGIS-online face parte din portofoliul produselor C.T.C.E. – lider național în dezvoltarea de software economic și legislativ.